wtorek, 15 października 2013

01. Slowly, slowly, more away ‘cause…

  1. Tłumaczenie utworu Diamonds
  2. Tłumaczenie wpisu 08.10.2013 z oficjalnej strony zespołu
  3. UNHOLY GROUND online!


1. Wiem, że film nie jest zmontowany jakoś fantastycznie, ale starałam się zrobić to jak najlepiej. Będę stopniowo uczyć się montować i mam nadzieję że następny będzie lepszy. 
Oceniajcie. :)
2. Przetłumaczyłam również wpis Samu z pamiętnika z oficjalnej strony zespołu. Jest to notka sprzed tygodnia. Jeśli mam być szczera to nie było łatwo, jako że jest to moje pierwsze tłumaczenie tak długiego tekstu. Może dzięki temu podszkolę się trochę w angielskim... ;p


Oryginalny tekst macie tutaj: >Klik<. Kilka rzeczy nie jest przetłumaczone dosłownie, musiałam zmodyfikować nieco tekst aby miał sens w języku polskim. 
_________________________________________________________________

11 DNI DO UNHOLY GROUND, ODLICZANIE...
(8.10.2013)
Nie wiem jak wiele razy byłem w samolocie do Berlina w tym roku, ale dzieje się to znowu. Ostatnie kilkanaście razy dla których byliśmy tutaj był "The Voice Of Germany", a teraz powodem jest promocja naszego nowego wkrótce-narodzonego-dziecka "Unholy Ground". Promocja i wywiady zaczną się jutro w Berlnie, będziemy przemierzać Europę aż do Wigilii.

Nie mogę uwierzyć, że album jest już skończony. Siedzę tutaj z piwem i Tajskim jedzeniem (oczywiście z mikrofalówki), a chłopcy z fabryki gdzieś w Holandii (tam produkujemy wszystkie albumy Universal Music) wysyłają pierwsze albumy do sklepów. To jest fajne. Po całym tym poceniu się, braku snu, świętowaniu i kilka razy niemal umieraniu dla dziecka Sunrise Avenue #4, teraz albumy podróżują po Europie do ich ostatecznego miejsca przeznaczenia. Brzmi jak świąteczna reklama Coca-Coli, wiem.

Jutro będę sam w Berlinie pracując dla prasy i gazet, a następnie chłopcy z zespołu przylecą dla występów na żywo w tym tygodniu. Byliśmy zdumieni jak media i ludzie śledzą nasze kroki. Nie wiem czy bycie trenerem w Voice of Germany pomaga, ale ludzie chcą z nami rozmawiać częściej niż kiedykolwiek wcześniej. Nie mamy nic przeciwko temu. Mamy historię do opowiedzenia na nowym albumie i nowych piosenkach.

Nie będzie zbyt wiele szans do grania prawdziwych koncerów na żywo w tym roku. Nie mamy żadnych wolnych terminów wśród promocji i mojego VOG, ale wkrótce na koniec stycznia przyszłego roku z powrotem będziemy w drodze. Pierwsze daty są już online, więc sprawdź je! 

Unholy Ground pojawi się w ciągu jedenastu dni. Cheeses!!!* Ten delikatny strach i podniecenie uderza we mnie za każdym razem kiedy wydajemy nowy album. To znaczy, najpierw masz dużo czasu aby słuchać piosenek na własną rękę. W twoim samochodzie i na siłowni w słuchawkach etc. Nagle te wszystkie momenty na które pracowałeś przez ostatnie 18 miesięcy są dostępne dla wszystkich... Jestem więc gotów na brak snu. Ale również kocham to uczucie. Umowa którą podpisaliśmy w 2006 roku z EMI Music uwzględniał cztery albumy i ktoś bardzo mądry powiedział mi wtedy "Jeśli czwarty album kiedyś się pojawi, będziesz miał wielkie szczęście". Zgadzam się. To cudowne, że nadal tu jesteśmy z nowym rozdziałem naszego życia.

Wkrótce będziemy lądować w Berin/Tegel i nic nie robimy do jutra rana. Szczęśliwie odnoszący najwięcej sukcesów Fiński zespół HIM gra dzisiaj na Huxley’s w Berlinie. Mam nadzieję że uda nam się na czas być hotelu z menagerem- Mikko. Nasz lot był nieco opóźniony, a wiem, że Ville i chłopcy nie będą czekać...  
Nigdy nie widziałem show HIM. Próbowaliśmy zobaczyć je ostatnio (również wraz z Mikko) w maju w Los Angeles, ale wtedy wyprzedane tournee zostało odwołane z powodu problemów zdrowotnych. Staliśmy już wtedy w tłumie. Trzymam kciuki za dzisiejszą noc. 
W każdym razie… Do zobaczenia wkrótce i trzymajcie kciuki za udaną dostawę zespołowego dziecka w ciągu kilku dni. 
Uściski,
                      Samu
_________________________________________________________________
* CHEESES!!! pozostanie CHEESES!!! ponieważ nie wiem jakie słowo w języku polskim mogłoby oddawać znaczenie tego słowa.

3 . Na ten stronie: >>Klik<< można odsłuchać WSZYSTKIE piosenki z najnowszej płyty Unholy Ground! Za polubienie strony jest również możliwość ściągnięcia jednej z piosenek za darmo. MIŁEGO SŁUCHANIA!

 Cóż, to by było na razie na tyle. W najbliższej notce wszystko o Samu Haberze: Biografia, cytaty, ciekawostki, zdjęcia... Zapraszam do komentowania. 
Pa! 

3 komentarze:

  1. Fajny blog o Sunrise Avenue, na pewno będę tutaj zaglądała. Postaram się na jutro przetłumaczyć wywiad z Samu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zostawiłas u mnie komentarz na Wspomnieniach z Plagi.
    Miło, że ciagle odwiedzasz bloga. No myslę, że dzisiaj dodam nowa notkę, bo tak myślałam nad tym i zanim poprawię wszystkie rozdziały to trochę czasu minie. Niemniej jednak chciałam powiedzieć, że radziłabym przeczytac rozdziały 1 - 13, bo sa juz poprawione i dużo jest zmienione.

    I mam pytanie do Ciebie odnośnie cytuję:
    dodam Cię do linek w najbliższym czasie (jak tylko nauczę się to robić ;)

    Nie bardzo wiem, o co Ci chodzi i może jakoś pomoge w tym przypadku? :)
    Pozdrawiam.
    PS. SA rządzi xD Nie trafiłam nigdy na bloga o nich, wgl mało o nich słychać, a kiedys tak głośno było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te linki pod nagłówkiem to strony. Jak wchodzisz w okno bloga na bloggerze to po lewej masz takie zakładki
    wybierasz z nich STRONY, wybierasz czy chcesz by były z boku czy u góry (ustawiasz w to w "pokazuj strony jako"); pozniej dajesz nowa strona (Pusta dla strony np ktora sam bd edytowac czyli bohaterowie, jakies linki, psam itp; ADRES INTERNETOWY to odosnik na np fanpage na FB)

    OdpowiedzUsuń