niedziela, 27 października 2013

04. Tłumaczenie wpisu z dnia 22.10.13

Hej!
Wiem, że na blogu zagościła dość długa przerwa, przepraszam :(
Dzisiaj mam dla was tłumaczenie z oficjalnego strony zespołu. Pochodzi ona z 22 października (wiem, lekki poślizg... :P).

Tutaj: >>Klik<< można przeczytać oficjalną notkę. A oto tłumaczenie:

"FACEBOOK POFILES"
Hej przyjaciele,

Wczorajszej nocy usłyszałem, że niektórzy ludzie podszywają się pode mnie i innych członków Sunrise Avenue na Facebooku. Zadają ludziom pytania i wysyłają wiadomości jakby byli nami. To nie jest koniec świata oczywiście, ale słyszałem również, że jakiś koleś zaprasza dziewczyny na randki z profilu z moim imieniem i zdjęciem. To nie koniec świata, albo jest, ale po prostu bądźcie ostrożni. Nigdy nie wiecie kto jest po drugiej stronie i czego naprawdę chce.

Jak wiesz nie posiadam "Samu Haber - Facebook artist page", więc jeśli ktoś z takiej strony pyta cię w emailach z pytaniem o wyjście na kolację, to nie ja.

To wszystko nie ma nic wspólnego ze stronami fanów, z których cudowni ludzie zgłosili to do nas. Te osoby odwalają dobrą robotę i faktycznie bardzo nam pomagają, ale nawet tam członkowie zespołu nie stoją za publikacjami.

Życzę wszystkim dobrego dnia i dziękuję za wspaniałe wsparcie i miłość. To jest dla nas całym światem!

Uściski z prawdziwych profili ;)

 Samu & Chłopcy

PS.: Jeśli prowadzisz fan page, byłoby super jeśli opublikowałbyś tą notkę dla czytelników w swoim języku, dziękuję <3






To tyle na dzisiaj. Wiem, że tłumaczenia jakie wstawiłam w poprzednich wpisach zostały zablokowane na mocy praw autorskich. Hm, skłamię jeśli powiem że się tego nie spodziewałam:) Kiedy znajdę sposób na to, aby tłumaczenia znajdowały się nie na YT, tylko tutaj, wstawię je ponownie. Na razie zostawię to tak jak jest. 

4 komentarze:

  1. Głupio ze strony tych ludzi, że się podszywają pod członków z Sunrise Avenue :/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No głupio, głupio... chociaż chciałabym zobaczyć reakcję dziewczyn które myślały, że Samu faktycznie zaprosił je na kolację :p

      Usuń
  2. Tutaj Aemris z http://demuri.mylog.pl/
    Dziękuję za miły komentarz, właśnie pojawiła się kolejna notka na blogu, jednak tylko na tyle mam czas, jak będę miała chwilę wolnego czasu to zajrzę tutaj na dłużej, a teraz uciekam do pracy, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń